این وبلاگ اجتماعی و هنری میباشد

خرید بک لینک
سلام

به لطف خدا و خانواده ام اولین کتاب من هم به چاپ رسید

با موضوع حجاب با نام "حجاب و حریم پاکی ها"

ان شا الله کتاب بعدی با موضوع "توبه" با دعا شما عزیزان به چاپ میرسانم

#کتاب_فاخر_حجاب_حریم_پاکی_ها

#نویسنده : زهرا آذربایجانی

این وبلاگ اجتماعی و هنری میباشد ...

ما را در سایت این وبلاگ اجتماعی و هنری میباشد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 307 تاريخ: سه شنبه 14 آذر 1396 ساعت: 0:24

شب یلدا یا شب چلّه یکی از کهنترین جشنهای ایرانی است.در این جشن، طی شدن بلندترین شب سال و به دنبال آن بلندتر شدن طول روزها در نیمکرهٔ شمالی، که مصادف با انقلاب زمستانی است، گرامی داشته میشود. یلدا به زمان بین غروب آفتاب از ۳۰ آذر (آخرین روز پاییز) تا طلوع آفتاب در اول ماه دی (نخستین روز زمستان) گفته میشود. خانوادههای ایرانی در شب یلدا، معمولاً شامی فاخر و همچنین انواع میوهها و رایجتر از همه هندوانه را مهیا و دور هم صرف میکنند. پس از صرف تناولات، قصهگویی پیرترها برای دیگر اعضای فامیل و همچنین فالگیری با دیوان حافظ رایج است. در لرستان به شب یَلدا (چله)، «شو اول قاره»(قاهاره) میگویند.ریشه نام و دیگر واژهها«یلدا» برگرفته از واژهٔ سریانی ܝܠܕܐ به معنای «زایش» و «تولد» است.ابوریحان بیر این وبلاگ اجتماعی و هنری میباشد ...

ما را در سایت این وبلاگ اجتماعی و هنری میباشد دنبال می‌کنید

برچسب: بشناسیم, نویسنده: بازدید: 354 تاريخ: سه شنبه 14 آذر 1396 ساعت: 0:24

اين راه عشق پيچ و خمش فرق مي کنداينجا گدا هميشه طلبکار مي شوداينجا که آمدي کرمش فرق مي کندشاعر شدم براي سرودن برايشاناين خانواده، محتشمش فرق مي کند“صد مرده زنده مي شود از ذکر يا حسين”عيساي خانواده دمش فرق مي کنداز نوع ويژگي دعا زير قبه اشمعلوم مي شود حرمش فرق مي کندتنها نه اينکه جنس غمش جنس ماتمشحتي سياهي علمش فرق مي کندبا پاي نيزه روي زمين راه ميرودخورشيد کاروان قدمش فرق مي کندمن از "حسينُ منّي" پيغمبر خدافهميده ام حسين همش فرق مي کندایام عزاو سوگواری سالار شهیدان را تسلیت عرض میکنم و از خداوند منان توفیق کنیزی آل الله را خواستارم زهرا آذر بایجانی این وبلاگ اجتماعی و هنری میباشد ...

ما را در سایت این وبلاگ اجتماعی و هنری میباشد دنبال می‌کنید

برچسب: استقبال, نویسنده: بازدید: 350 تاريخ: سه شنبه 14 آذر 1396 ساعت: 0:24

خرج تو میکنم دلتنگی هایم را ، به امید دیدار کربلای تو ...من دلم نازک است و زود می گیرد...اما ایمانم اگر به چیزی بند کند ، دیگر هیچ حرفی نمی تواند آن را سست کند ؛ایمان دارم وقتی دلم عجیب برای تو تنگ می شود ...وقتی عجیب دل هوای دیدارت دارد ...وقتی عجیب جاذبه ی قلبم به سوی توست ...آن لحظه نوشته می شود به پایم ثواب زیارتت!و دلم قرص میشود که تو را از همین اتاقم و پشت پنجره ای نیمه باز زیارت کرده ام...وقتی که نسیم ، موهایم را نوازش میکند...به خودم تلقین می کنم که تو صدایم را شنیده ای و قدری از هوای ملکوتی بین الحرمینت را برای دل خسته ام فرستاده ای...من به همین چیزها دل خوش کرده ام و گرنه که تا بحال از غم دوریت ...دلم به حال خود میسوزد...دلم میسوزد که نمی توانم از نزدیک بـــبــــــویـــ این وبلاگ اجتماعی و هنری میباشد ...

ما را در سایت این وبلاگ اجتماعی و هنری میباشد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 250 تاريخ: سه شنبه 14 آذر 1396 ساعت: 0:24

صفحه بندی